Skola igen...

hejhej alla älsklingar
Förlåt för ett dålig inlägg men jag har inte haft tid med att blogga, jag har varit så trött efter en underbar helg. Men nu så är man genom förskyld också:/ faaan jag vill inte vara sjuk! Idag när jag vakna så gick jag upp och tog en dusch direkt, så har man fått sin Jävla Lingon vecka också:/ har så jävla ont i magen.... men går väl över snart knarkar i mig alvedon! Efter bär jag kom från duschen så säger george att han ville snacka med mig om att jag har slarvat bort hans busskort men det var inte sanning de;) men jag hittade den såklart. Just nu sitter jag och har datakunskap men jag har ganska ont i magen just nu så jag orkar inte äns jobba.... Efter skolan idag ska jag bara hem och vila ett tag för sen ska jag och carro på sommarmöte om simningen.

hoppas ni får en bra dag!
puss&kram
 
 hade ingen annan bild på min dator i skolan:P
jätte gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0