Skola/sola

Tjaaaa nu mår jag mycket bättre, tugan den är bättre. Så nu ska jag till skolan idag, måste fan vara där dom sista dagarna nu. Kom nyss från duschen, städa lite i mitt rum också. Ska äta lite nudlar till lunch sen ska jag sminka mig och röra mig till skolan:) Efter skolan idag ska jag kolla runt lite efter skor och en klänning, får se vad man hittar:D För sen hade jag och linn bestämmt att vi ska sola idag får se om det blir horrnstull eller blåsut. Jag hoppas det blir här i blåsut för jag pallar inte åka den låååånga resan igen haha fast det var ju fett roligt sista visst linn? :P
 Men nu ska jag skynda mig har inte så mycket tid kvar nu så heerråå ses!

Kisses/Rosita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0