Skön dag:)

hejhej förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men min blogg cp sig. Men nu är jag tillbaka och ska blogga igen:) Idag har det varit en sån skön dag för jag var på bio med klassen vi såg die well den var grymt bra men sorlig... Sen efter det så tänkte jag att det vore trevligt att hälsa på magelas jobb så jag gjorde de, hon böjd på en jätte god lunch som vi åt:D Just nu är jag hemma och bara tar det lungt så länge. Shiit vilket väder det kom när jag och magela var på väg hem jag var fan tvungen att springa från hennes jobb till tuben! Jag kommer nog hjälpa henne i tvätt stugan så inte hon behöver göra allt själv!Hörs senare

puss&kram
Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0