Tåg luffa med linn:)

Hejhej alla söta bloggare, har äntligen komit hem från den LÅNGA resan:P haha det började med att jag möte linn i älvsjö sen bestämmde vi oss för att åka och sola i hornstull. Efter de så skulle vi hem till hagsätra men vi hamnade i liljeholmen, vete fan hur men sen kom vi tydligen till alvik på något konstigt sätt:P där möte vi sjukt roliga människor haha en han ville bjuda linn och mig på lunch i blackeberg. Dom andra ville att vi skulle köpa tidningar, men neej sa vi då bara satt han där och kalla oss ``PUDDINGAR`` :P Men sen äntligen så hamnade vi i häselby och tog rätt tunnelbana och där möte jag några kompisar från farsta vi satt och snacka om percing i tungan:D Som sakt det blir nog så att jag tar där imorgon med ida direkt efterskolan!:) Nu när vi kom hem så slängde vi i oss lite nudlar och nu sitter vi här och kollar på lite youtube klipp:) Det har i alla fall varit en sjukt rolig dag hahah..



 

puss&kram
Rosita och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0