Helgen<3

hejhej alla bloggare:)
Min helg har sett ut såhär..Fredags var jag hemma från skolan, orkade fan inte.
Sen vid 2 tiden så åkte jag från min älskling och träffade min syster i skanstull.
Snackade lite skit med henne och sådär det var så länge sen:/ Efter det så träffade
jag min käre bästis ted:) i skogsan satt han och väntade på mig!
Vi åkte hem till han hade lite skit och reda ut med han, det gick bara som tur;)
Senare på kvällen skulle jag hem till min kusin och äta middag och snacka med han:D
Sov över där vi slutade kvällen med räckor och massa olika skaldjur och lite cider:)hehe

Lördags så träffade jag min käre ida i gullmars vid 1 tiden, vi åkte in till stan med bussen.
Det var nån jävla rök skit i tc :P så det gick inte att åka tuben.. skumt fan
Men jag shoppade i alla fall ett par jeans från gina och en mössa:D Sen blev det
ett par skor från addias;) Innan vi skulle hem till min älskling så käkade vi på donken fyfy!!
Min älskade bästis hämtade oss i gullmars med bilen och körde oss hem till patric<3:)
Där tog vi det lungt och bara lyssna på lite musik och sen messade robbin ted och sa har ff:)
Så vi stack dit och kollade på sverige matchen med några st! Blev lite öl fan hehe:P
Vi var väl hemma runt halv 4-4 typ.. När vi kom hem så hade jag bara mys mys med darling!<3

Söndags har bara varit hemma hos älsklingen och tagigt det lungt myst:)
var fan helt slut när jag vaknade men det var otroligt skönt att få sova ju!
Nu är jag hemma hos min pappa heh tänkte sova nu puss puss

 

Bilder på några!:)

jag och ida<3 (gammal bild fan:p)


Älsklingen&Bästis ted:)


min käre bror nicke:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som om du haft en bra helg:)

jag ville oxå åka till robbin men jag var fast på mammas inflyttnings fest:O

2009-09-07 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0